terça-feira, 7 de fevereiro de 2012

Email de Dom Emmanoel Milingo Nosso Patriarca para Dom Edivaldo Arcebispo Primaz da ICAR

Your Excellency Archbishop Dom Edivaldo dos Santos.



Many thanks for your reply to my e-mail of condolence. I offered the Mass on Saturday for the victims of the disaster.



           To-day, I am hereby accepting your request that I become your Patriarch in Brasilia. I am therefore sending you the certificate of the confirmation of my acceptance, which is an official document.



           It has been always difficult to be in Brasilia. There was no place where we could stay. We hope that now as a church, you will be able to accommodate us, as they did in Belem.



           I am sending you some talks to the married priests, which will, as well, serve your community progressing in Christian faith. Thank you very much.



           God bless



           Yours Very Respectfully,



           Arch. E. Milingo.

        Patriarch of Africa



skype: mariasungem

hompage: www.milingo.or.kr

Veja  a Tradução


Sua excelência o arcebispo Dom Edivaldo dos Santos.



Muito obrigado pela sua resposta para o meu e-mail de condolências. Eu ofereci a massa no sábado para as vítimas da catástrofe.



A-dia, fica estou aceitando seu pedido que me tornar seu Patriarca em Brasília. Estou, por conseguinte, lhe enviando o certificado a confirmação da minha aceitação, que é um documento oficial.



Tem sido sempre difícil estar em Brasília. Não havia nenhum lugar onde nós poderia permanecer. Esperamos que agora como Igreja, você será capaz de acomodar-nos, como fizeram em Belém.



Estou lhe enviando algumas palestras para os sacerdotes casados, que irão, também, servir sua Comunidade a progredir na fé cristã. Muito Obrigado.



Deus abençoe



Seu muito respeitosamente,



Arch. E. Milingo.

Patriarca da África



Skype: mariasungem

Hompage: www.milingo.or.kr


Pesquisar neste blog